10 January 2013

wajah baru

Sejak dua menjak ni, aku tengok blog aku ni macam dah kusam. Dah lama aku tak kemaskini. Teringin sangat nak buat banner baru. Dah lama sangat dah banner tu. Setiap perkara perlukan perubahan, supaya sentiasa rasional dengan keadaan semasa. Betul tak?

Memandangkan lappy kesayangan baru lepas operation(format), maka photoshop belum di-instal semula. Nanti lah, usai habis exam, aku install balik. Lepas tu baru ada idea nak ubah mana yang perlu dalam blog ni. 



Doakan blog ni terus jadi wadah aku menulis. Azam aku, aku nak post sekurang-kurangnya satu cerpen aku dalam blog ni. Untuk tatapan kalian. Insyaallah, dalam perjalanan menyiapkan. 

Nantikan. Masih bersifat plot, belum dicambah menjadi ramuan yang boleh dimakan dan dicerna oleh fikiran. Sabar. 

No comments: