14 April 2013

'kejamnya' lecturer !!




"Ish banyaknye nak kena siapkan asignment !! Stress betul la aku. Lecturer ni pun satu, banyak pulak tu keje dia bagi, ingat kita ni tak ada keje lain ke ?? "

"Yeke? Lecturer kau bagi bila keje tu ?"

"Dah lama dah, masa minggu pertama lagi, malas betul aku nak buat "

"Owh.. Eh sekarang minggu berapa ea?"

"Eh kau ni, sekarang minggu lapan la, tu yang banyak nak buat tu, sebab ada yang kena hantar minggu ni, dan minggu depan"

"Owh...."  =,=


#masa itu Tuhan kurniakan secukupnya buat setiap hambanya, namun kita je yang suka bazirkan secukup rasa, bahananya seksa !

No comments:

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...