10 August 2012

panas, mood hilang

sejak dua menjak ni, cuaca agak panas, tengok suhu pada jam yang bertermometer kat rumah aku ni, angka nya 34 darjah celcius ! gila bukan ! Entah lah, mungkin ujian Tuhan buat hambanya yang berpuasa. Kita redha sahaja lah. Bila panas ni kan, macam-macam benda nak dibuat tak jadi.



Contoh macam aku ni, nak menulis blog, ideanya Ya Allah melimpah ruah Tuhan bagi, bila nak menulisnya masyaallah malasnya !! mood sudah dihilangkan dengan hadirnya panas. Tak apa, ada masa akan ada mood untuk menulis. 

#cerpen pertama aku, sejak mulai ditulis sebelum ramadhan, belum temu penyudahnya hingga kini, judulnya Pondan Di tepi Musola... 


No comments:

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...