18 August 2010

none of my bussines

nak luah apa yang aku rasa hari ni..


apa yang korang akan rasa bila ada kawan korang yang terlalu mengharap
kan dekat korang..
everything is depend on you??
agak-agak ape yang korang rasa??
annoying??
menyampah??
rasa nak sepak je??
atau biarkan??


entah la..aku kadang-kadang dalam dilema..
kadang-kadang rasa kesian,
tapi masalahnya diri dia yang tak nak berubah!!
macam mana aku nak tolong.


cuba korang bayangkan, dia terlupa nak buat assigntment,
then dia dia boleh pulak salah kan korang sebab tak ingatkan dia..??
Ape nie?? mesti rasa bengkak gile kan!!
inilah yang aku rasa..betapa sakitnya hati ada seseorang hamba Allah macam ni..


tapi nak buat macam mana kan,
dia kawan aku,
nak tak nak terpaksa la aku tolong..
aku ni jenis cepat kesian dengan orang..
so lepas nie, aku malas dah nak ambil tahu pasal die,
die nak buat keje die buat,
tak buat sudah, none of my bussines!!

No comments: