17 August 2010

puasa ke kita??

bila tiba bulan puasa kita sibuk fikir pasal raya kan..

tahun ni merupakan puasa kali pertama aku berpuasa paling jauuhhh dari rumah aku. Rasa mula-mula macam sedih, tapi dapat jugak la aku terima.. Kali ni aku berpuasa dekat tempat yang aku tak pernah bermimpi pon nak sampai dekat sini..Tanjung Malim.

Aku sabar je, mungkin ada hikmah yang aku tak nampak kan..
Puasa hari pertama aku dekat sini boleh dikatakan memuaskan la..
tapi lama kelamaan, macam rasa lain dah..terkejar-kejar ke kampus, assignment lagi..
adoi..memang sakit..tapi ini yang aku pilih kan..

siang ok la aku berpuasa "penuh",
tapi malam....(no komen..hehe)

SELAMAT BERPUASA DAN RAYA!!!

No comments:

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...