21 August 2010

sakitnya haTi !!!!

macam-macam la...




salam semua..
kali ni aku nak cerita betapa sakitnya hati dengan ptptn nie..
mula-mula aku cuma dengar je budak-budak ni cakap pasal
ptptn ni teruk la, apa la..
tapi bila aku yang kena, emm padan muka.


antara tragedi yang berlaku(ala-ala tragedi oktober)
aku datang hari sabtu pagi,
sebab sesi aku memang sabtu pagi,
dah la masa tu aku demam,
kalau nak diikutkan memang aku malas nak pegi, xlarat.
tapi aku pegi jugak dengan kepala yang berat..
sampai je kat pintu kampus,
member aku msg,
"sampai je kampus terus balik kolej, no da habis"
what?????
aku dengan FRUST yang amat-amat sangat terus balik tido..
yela aku kan demam..


Hari kedua,
hari ahad aku pegi pagi-pagi,
dalam hati insyaallah dapat nombor nie..
sampai je aku tengok orang ramai jugak tapi nombor ada lagi,
alhamdulillah..
aku pon beratur nak ambil nombor,
sampai je die cek borang..
then die cakap boran potostet tak boleh,
kene original je..
what????(again)
aku pon pulang dengan kecewa...
tapi aku nekad,petang ahad nie aku nak hantar jugak,
aku tak kira!!
doakan aku ye...

No comments:

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...