07 September 2011

nak balik tanjung malim!!!


Hari ini tanggal 7 September, bermakna tinggal lima hari saja kuliah akan bermula. 10 september aku sudah mula berangkat meninggalkan bumi serting aka raja alias, menuju ke bumi Tanjung Malim.

Sayu rasanya nak meninggalkan rumah, setelah menjadi penghuni tegar selama 4 bulan. Lepas ni tak ada lagi nak bangun lambat mak kejut, atau abah kejut. Tak ada lagi kucing-kucing kesayangan berkeliaran didepan mata. nanti aku akan rindu pada mereka.




Perasaan nak masuk balik Universiti Pendidikan Sultan Idris seakan-akan membuatkan aku tak keruan. Macam-macam perasaan datang berdamping disisi aku. hehe macam kisah hantu pula.




Rindu nak berjumpa dengan sahabat-sahabat yang lain. Sudah 4 bulan tak bersua. Apa agaknya perubahan mereka kan. Aku dah berubah bentuk fizikal, (semakin kembang)

Apa-apa pun nak naik semester  baru, mesti ada harapan dan semangat baru. Itu yang penting untuk memulakan sesuatu perjalanan. 

Moga azam dan harapan aku untuk semester depan menjadi sesuatu yang memberi manfaat buat aku disana nanti. amin..

1 comment:

Nabihah Zulkifli said...

hehe.. selamat pergi dari rumah ;)

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...