17 July 2010

sudah bermula

kali nie aku dah berada dalam kehidupan yang lain..
entah, mula-mula rasa seronok, tapi lama-lama masih lagi seronok..
nak kekal keseronokan aku..
hari pertama mula klas aku rase excited sangat2, yela hari pertama kan, semua nak nmpak perfect!
tapi bile je aku turun dari blok aku, dari jauh aku nampak barisan angkatan pemuda pemudi UPSI yang beratur menunggu kenderaan mengutip kami..adoi!!!
macam mane nie, lambat la nampaknya aku ke klas..huhu my first class...
xpe aku melangkah dengan tabah terus beratur,(dalam hati menangis..wawawa)
aku berdiri cover kecuakan, yela xnak la nt orang ckap ko cuak kan.
dalam 45 minit aku berdiri utuh menunggu bas akhirnya dapat juga aku menaiki bas.. horay!!!!
dalam hati aku mase tu da lega da..hehehe
sampai kat kampus aku terus masuk, dan cari kompleks dewan kuliah..
dalam hati da senyum dah.hehehe
sampai kat kompleks aku tergamam!!!
dekat situ ade dewan kuliah dari huruf C sampai N, aku dewan D.
xpe aku tetap senyum lagi, aku terus bergegas mencari dewan kuliah aku.
aku terus mencari,N..M..C.. eh?? mane D???
ah sudah, jam da pkul 7.55
mane nie dewan D?? aku terus kan pencarian dan sampai ke kawasan dewan kuliah berwarna putih.. dalam hati lega la, mesti kat sini punya dewan kuliah aku,hehehe
Alangkah malangnya nasib aku,sekali lagi terkena, komplek ni tengah ubah suai, die cat baru, jadi x ada label dewan kuliah ape!!! aduhhh!!!! satu hal lagi, aku da gelabah da, tapi naseb bek ade ramai dak yang gelabah(seperti aku) kat kawasan luar.
dan akhirnya,aku pon berjumpa la juga dengan dewan yang tersangat ,menyeksakan untuk dicari.....naseb baek lctrer x datang lagi..alhamdulillah..klas berjalan dengan lancar...

No comments:

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...