25 November 2011

Bila Pemimpin, Tak Faham Perjuangan

Tadi waktu aku layar twitter, terjumpa satu tweet ni oleh seorang ahli politik yang agak terkenal. Bila aku baca tweetnya, aku rasa ada sesuatu yang seorang pemimpin itu tak pernah tahu tentang anak buah, atau ahlinya. Ni tweetnya;


Presiden PARTI AYAM menegaskan bahawa asas perjuangan kita adalah keyakinan bahawa rakyat berhak mendapat yang terbaik dalam negara ini.
-Timb Pres Parti Ayam-




marhaen



*tak semesti yang terbaik itu adalah keperluan. Belum tentu yang terbaik itu dapat dicerna dan diguna dengan baik. Bersyukur dengan apa yang ada, lebih baik daripada mengharap kesempurnaan hidup yang mustahil semata-mata.


2 comments:

DS Mazdasa said...

lama x layan blog ko.. hee~~~ aku sokong

hakir said...

selamat berkunjung kembali di laman jiwa saya~