06 March 2011

andai ada yang teremosi dengan "tulisan pink"

berkesinambungan dengan post aku yang lepas, fasal budaya pink, ada yang agak emosi dengan tulisan aku. Ada diantara mereka-mereka yang mempertikaikan keadaan apa yang aku gambarkan tentang masyarakat kita. hehehe..

Buat kalian-kalian yang terasa, aku nak mohon kemaafan, sekadar meluah emosi dan perasaan jiwa aku semata-mata. Aku menulis berdasarkan apa yang aku perhatikan. Andai ada yang tak sama dengan apa yang anda "pandang", itu adalah kebiasaan. Setiap manusia punyai perbezaan yang ketara, waimma kembar sekali pun.

Aku tak kisah dan aku tak akan terasa kalau ada yang nak pertikaikan apa yang aku tulis, sememangnya manusia diciptakan untuk melontarkan pandangannya bila-bila masa. Dengan cara ini lah minda kita bercambah menjadi pemikir yang lebih kreatif dan kritis.

Akhir, andai ada ketidak-puas-hatian (sesuka hati je tulis camni) aku mohon jutaan kemaafan.
Cambah lah idea anda dengan pertikaian~~


No comments: