17 June 2011

perempuan main-main

Adik aku rajin beli majalah hiburan,
aku pulak suka belek-belek majalah tu,
kadang-kadang sampai terbeliak mata tonton aksi tak seberapa bijak.

Tadi sempat belek lagi,
tajuk dia lebih kurang "muda-mudi"
aku pun layan je la, sambil tonton aksi tak seberapa bijak.

Ada satu ruangan yang aku tertarik,
fasal luahan perasaan muda-mudi,
banyak la komen dan perasaan yang perasan aku baca,
rasa jelek nak termuntah pun ada.




ini latar orang kita..





Tapi ada seorang minah ni,
"layak ke aku panggil minah??"
sebab tulisan dia buat aku rasa nak bagi dia makan kaki,
tambah dengan penangan penampor sebijik dua,


Sebab apa aku nak bagi hadiah tu kat dia??
sebab dia kata dia dah terlanjur,
dia pernah main bersama-sama BUAYAfriend dia,
pembetulan, selalu main bersama-sama BUAYAfriend dia.



gambar hiasan


Lagi??
dia kata takut mak abah dia tahu,
nanti dia malu.


owh... dengan Tuhan dia tak malu ke??
Tuhan tak tahu ke dia buat apa??

Eh, tapi dia orang saling mencintai antara satu sama lain la..
"owh...."

Kenapa tak kawin??
BUAYAfriend dia kata duit tak ada, nanti-nanti la..
owh....

Mudah kan cara hidup dia,
nak main, main lah, 
nak seronok, seronok lah,
tak ada batas.

Sayur yang tak ada akal pon perlukan batas untuk hidup,


batas sayur



2 comments:

Anonymous said...

gud...suke post nie..:)

chekgu Azam Aziz said...

terima kasih, datang la lagi =)

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...