16 November 2011

Aktiviti seksual dua rakan Facebook terbongkar



KUCHING: Aktiviti seksual antara dua rakan Facebook bawah umur berakhir apabila ibu bapa gadis berkenaan membuat laporan polis atas dakwaan rogol.



Perbuatan tersebut diketahui Isnin lepas ketika gadis berumur 15 tahun terbabit berasmara dengan pasangannya yang berusia 16 tahun yang baru dikenali menerusi laman sesawang sosial.



Berdasarkan kepada laporan yang dibuat, polis telah menahan budak lelaki di kediamannya di Batu 6, Jalan Penrissen sekitar jam 10 malam dan ditahan di lokap.



Menurut sumber, pasangan kekasih remaja terbabit mengenali antara satu sama lain selepas berkenalan menerusi Facebook dan beberapa minggu kemudian mengadakan hubungan seks di kediaman lelaki berkenaan.

Ibu bapa remaja perempuan tersebut mulai menyesyaki ketiadaan anaknya di rumah mereka di Petra Jaya dan mendapati dia melakukan hubungan asmara selepas ditanya. Kes masih dalam siasatan lanjut.


*mungkin anda hairan, kenapa aku begitu sensitif dengan masalah sosial. Ya, memang aku concern tentang benda ni. Sebab apa? sebab aku berpegang dengan kata-kata ini, jika anda ingin lihat masa depan negara, maka lihat lah generasi nya hari ini. Dah, aku dah lihat, penuh dengan masalah, seks bebas, gangsterisme, seks songsang, dadah, merempit, bohsia, pelacur, kaki buli, perompak, perogol, semua ada dalam koleksi generasi hari ini. Maknanya ape? Malaysia akan hancur satu hari nanti. Tak setuju?? sila kan.. Anda ada akal untuk berfikit, maka gunakan lah. Soalan klise, siapa yang perlu disalahkan. Jawapan aku mudah, MAK DAN AYAH.

4 comments:

Anonymous said...

Samada kurang kasih sayang atau terlebih kasih sayang. Faktor utama.

ZAIDAHTUL AKMAL said...

Menakutkan la sekarang ne tau...

hakir said...

budak-budak dah advanced~

Anonymous said...

Sebenarnya perkara negatif itu berasal dari jiwa remaja itu sendiri.Remaja yang banyak menonton filem Barat akan ada hati untuk mengikut perbuatan negatif orang barat.