05 June 2012

maaf dipinta

hurmm.... memulakan madah, ampun dan maaf aku pinta, kerna sudah lama tak memberi dan melakar sesuatu pada layar blog ni. Terlalu susah mencari masa untuk aku pindahkan kenangan dan peristiwa yang aku lihat untuk diceritakan kepada semua. Terasa sayang dan rugi bila cerita itu aku biarkan lepas dibawa oleh sang pelupa..



Mungkin ini satu pengajaran buat aku, jangan terlalu lama tinggalkan laman blog ni. Kasihanilah pada ruang dan peluang yang tersedia pada blog ini. Isilah dengan ilmu dan pengalaman yang ada, supaya bermanfaat buat semua kan. 

Aku mula sedar, blog ni kesepian, bila aku buka satu laman, nak periksa ada ke yang datang singgah blog aku ni walaupun aku dah lama tak keluarkan cerita-cerita baru, alangkah terperanjat dan terkejutnya, rupa-rupanya ramai yang masih setia membaca isi blog jiwa saya ni. Sangat terharu !!

Terima kasih aku ucapkan buat semua yang sudi membaca laman ni. Insyaallah lepas ni, akan aku cuba mengajak rajin sentiasa mendampingi aku. Supaya masa yang singkat dapat aku luangkan untuk blog ni.

Sekarang aku dan sahabat-sahabat sedang berperang dengan peperiksaan. Lagi membataskan masa untuk berblog. Insyaallah lepas ni kan ada banyak peluang untuk itu. 



Aku mohon sahabat-sahabat pembaca blog jiwa saya, doakan aku dan kawan-kawan, supaya diberi ketenangan dan dipermudahan dalam menjawab soalan peperiksaan. Insyaallah..!!


No comments: