21 June 2012

terlalu lama

Ketahuilah kalian semua, sedang anda ralit membaca setiap patah nukilan aku ini, sesungguhnya banner blog jiwa saya ini sudah pun bertukar. Sedangkan angin lagi bertukar, inikan pula banner bolg jiwa saya kan. (SADIS)



Aku masih lagi menikmati cuti, walham baru beberapa hari aku menginap di rumah tempat aku membesar, sudah melayang fikiran nak kembali hidup dalam lingkungan kampus. Pelik kan. Itulah, terlalu lama menghambakan diri pada kampsu, sampaikan tanah tumpah darah ku ini sudah aku lupa kenangannya. Ya, terlalu lama aku tak pulang, (beberapa bulan) sampaikan ada diantara kucing-kucing ku yang sudah tak mengenali diri ku lagi !! sedihnya bukan kepalang. 



Tak apa, dalam tempoh senggang ini, akan aku asuh balik kucing-kucing ku yang berjumlah lapan ekor tu. Akan aku basuh mereka supaya kembali kenal dan respek kembali padaku !! 

#kucing tak pernah lari daripada kutu 

No comments: