09 February 2011

nenek belasah perompak!!

Nak tergelak, tapi ini kenyataan. hehe Inilah yang berlaku di Northamton, London. Seorang nenek berusia dalam lingkungan 70-an, telah membelasah ENAM perompak dan seterusnya mengagalkan rompakan di kedai emas. HEBAT BUKAN!!!!!

Tabik spring la kat nenek ni. Amat-amat berani nak lawan enam orang perompak dengan kudrat yang tak sehebat mana, Dah la dia belasah perompak tu dengan handbag je!!! hahaha

Cuba korang bayangan muka perompak-perompak tu bila kena hempuk dengan handbang nenek tu. Mesti muka dia macam blur dan terpinga-pinga(mungkin dalam hati perompak "aik?? apsal mak cik nie????")

Semoga nenek tu terus sukses dan maju jaya dalam hidup. 
Buat nenek-nenek di Malaysia, jadikanlah nenek ini sebagai perangsang, untuk anda membela nasib anda dan seterusnya memartabatkan lagi nenek-nenek di Malaysia!! yeahh!!

adakah nenek itu seperti ini?? Aiyoo matila atok!!!

4 comments:

aniss said...

hohoho..hebat nenek nih...mampu kah kita nkbuat cam 2...xmampooo...

azam aziz said...

btol tu anis~
xmampo kan, hahaha

aniss said...

bleh kalahkn ahli sumo tue.

azam aziz said...

kuang3....anis jadi r macam tu~

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...