14 May 2011

entry khas untuk saudara FAIZ (~.~)

Bila dah berjanji, maka wajib lah ditunaikan.. maka kali ini aku nak tunaikan janji buat sahabat baru aku, iaitu 
 hehehe

dia yang pakai baju ala-ala oren tu..gigih dengar explaination aku..


mula-mula biarlah aku perkenalkan dia terlebih dahulu.. Aku baru je kenal dia nie, tak sampai pon sebulan. Kami kenal masa terlibat dengan baktisiswa PERSADA di Felda Lawin Utara. Dia mewakili PERSADA dari UIA, (sebab dia dari UIA kot..)

kenangan..


Masa mula-mula aku jumpa dia, aku ingat dia nie mamat kerek yang bajet bagus!! hehehe (jangan marah ha...) Tapi rupa-rupanya..dalam hati nya ada nur..kui3.. dia baik la..




Dia pelajar tahun kedua kat UIA, dan ambil kos Ilmu Wahyu (rasanya la..aku pon lupa..tapi ala-ala ustaz la..) Pengalaman aku dengan dia, dia la yang menjadi PA merangkap driver tak bertauliah aku sepanjang program di lawin utara tu..hehe kadang-kadang lawak jugak bila fikir. Yela, keluarga angkat dia lain, aku lain, dia pulak selalu amek aku kat rumah keluarga angkat aku kalau nak pergi ke program waktu baktisiswa..


inilah faiz..hehe

Apa-apa pun aku nak ucap, 
terima kasih banyak-banyak buat saudara Faiz, kerana telah banyak tolong aku, walaupun kita hanya sempat jumpa dan kenal dalam waktu yang singkat iaitu 5 hari sahaja.. 

Insyaallah ada kelapangan kita jumpa lagi pada lain program yer..hehe




*rindu pada sahabat-sahabat  PERSADA UIA,UMP dan UiTM..


No comments:

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...