12 May 2011

kucing pon jadi la....

Apa yang seronok nya dengan cuti ni?? 

Mula-mula bila dengar cuti, semua teruja, excited membabi buta. Masing-masing tak sabar nak balik bercuti, termasuk la aku...

Dan sekarang bila dah ada kat umah... rasa boring pulak bila cuti lama-lama. Rasa macam orang bodoh yang tak tau nak buat ape selain daripada makan, tido, tengok tb, fb, blogging dan bace buku or paper
(ok la tu aktiviti tu...)

Bila kat rumah, teringat pulak kawan-kawan kat U kan..rindu la dengan die orang.. rasa nak balik je U balik, tak nak cuti lama-lama..

Ni dah ada kat umah, dah la tak ade sape-sape,kucing je la yang jadi peneman aku kala sunyi.. bila aku sibuk nak tulis entry, masa ni la budak-budak bertiga ni datang buat hal.. gigit kaki la, usik-usik lappy aku la, lari sana, lari sini, gaduh lagi, pening kepala aku..


tak tau la dia buat apa tu..



atas meja pon dia nak duduk tau!!



sibuk ke sane, ke sini..hishhh...



ni dia dah penat la ni...



hurm...



dia dah ngantuk tu...syhhhh.....




dalam bakul kain pon dia landing tau!!





Tapi dengan keletah die orang la mengisi hari-hari aku..hehehe
sayang kat ontel, oneng dan oncet!!!
mak dia sekali, ateh!!


nak tengok lagi pic kucin chekgu yang comel, klik bawah ni..



*tunggu orang masuk meminang...




6 comments:

FiraHasan said...

bonda ada kucing jgk. nama dia eci. kihkih

dayahremlee said...

azam.. ko ptt bersyukur tau hehe =)

Dr.CiNtA said...

comelnyer...

geram tul nengok nyer..

Anonymous said...

azam!!!!
jom trun KL!!
hhehehehehehehe
jom r
aku nk hntr ank sdare aku ni hah
alang2 tuh, jom r kte mrayap
hahahahahahah
=P

ainko said...

comey kucing tu..tp sy xsuke kucing..kucing yg suke sy..haihhh

UniMeOw said...

owh,,sy dapat faham kenakalan kucg chekgu...coz kucg2 cgu tlah memasuki "fasa nakal" lam idop dya..

kalo mnusia,,kira mcm umo 14taun r..haha

(bajet mcm pakar kucg jer haku neyh..haha)

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...