13 May 2011

kalau lah aku Salleh Yacoob....


Alahai beruntungnya dia, sudah memiliki tiga, bakal tambah lagi 1, cukup 4.. Itulah gamaknya penangan kopi dangdut kan..hehe siapa lagi kalau bukan my feveret DJ, SALLEH YACOOB!!!

Dengar ceritanya Penyanyi popular dengan lagu kopi dangdut nie bakal mencukup-kan kuota untuk koleksi isteri-isterinya..hehehe dengan gadis muda remaja lagi tau!!! cayalah!!


inilah dia wanita bertuah yang dikatakan bakal isteri ke-4 SY..


hebat betol penangan salleh yacoob kan. Kalau aku la kan (wahhh nak jugak!!!) tak mampu rasanya..hehe yela bayangkan nak kena jaga 4 orang isteri, nafkah zahir lagi belum tentu cukup (batin mampu??) lagi pon salleh yacoob ni berkerjayakan, gaji dah la besor!! tak apa la.. dia mampu..

Lagi satu, berita fasal dia nak kawin 4 je terus heboh satu malaya tau!! sampai dekat yahoo search nama dia rank pertama tau semalam aku tengok!! tengok bawah nie, aku sempat la print screen..hehehe


tengok tu!!!!!!!

Dah rezki dia kan.. apa-apa pon kita wish la moga bahagia hingga ke akhir nafas, insyaallah bersambung ke syurga. Buat madu-madu, terimalah seadanya, moga dianugerahkan Allah, payung emas di akhirat kelak.. amin...





*sumber MalaysianDigest

*lagi cerita dan gambar bini ke-4 SY klik sini  

3 comments:

amira izzati said...

hamboiii ko..berangan ea.tp mana tau rezeki ko satu hari nanti.alhamdulillah....aminnn >.<

hakir said...

amin...berangan jela..mane tau ade rezki, mcm ko doakan aku tadi..hehehe

Kasih Zulaikha said...

lelaki mmg ramai yg bercita-cita sebeginikan?hehe