19 April 2011

follower ku yang ke-111 !!!!

Jutaan terima kasih aku nak ucapkan buat kawan-kawan blogger dan follower aku yang sudi menjamah isi blog aku ni. Terima kasih lagi sekali aku ucapkan sebab sudi jenguk blog yang tak seberapa ni..aku pun masih belajar dunia bloGging nie..mohon tunjuk ajar..

inilah follower aku yang ke-111 !!!
HEHEHE bangga tu!!!


eleh baru 111 dah kecoh, blooger lain dah 11k dah..err..




 terima kasih banyak-banyak encik GEN2MERAH!! hehe
korang semua sudi-sudi la jenguk blog encik GEN2MERAH~


inilah ala-ala banner blog encik GEN2MERAH..



*MAJULAH BLOOGER UNTUK NEGARA!!!!







2 comments:

Cik Miera Mierae said...

ala....tahu lmbt ckit follow pon xper...heeeee... ;p

chekgu azam aziz said...

haha..cik mira cepat sket jer, kui3

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...