20 April 2011

suatu ketika~ANNUAL DINNER AT20~

Tanggal 17/4/2011, Annual Dinner untuk AT20 (budak2 teknologi maklumat) telah selamat diadakan..alhamdulillah.. Dengan tema yang pelbagai, aku pilih tema PURPLE sebab aku minat warna purple..hehe

Dinner ni bertempat di Dusun Bay,(nama tempat ala-ala mewah kan...tapi boleh la jugak) Majlis bermula pukul 9 malam dan berakhir pada jam 11.30 malam..

banyak kenangan yang aku dapat masa annual dinner ni. Antaranya, kali ni aku nampak muka-muka budak-budak AT20 yang aku tak pernah nampak..huhu terutamanya perempuan..sebab ramai sangat..sebab tu aku tak kenal..lain daripada tu, ada kejutan untuk sahabat aku, kami meraikan bufday dia, Farid Ato'i @ Ting.. hepy bufday Ting!!!

Inilah kenangan-kenangan yang tercipta...


ting terharu dan sebak!!!!


dengan kak yus..


dengan team farahin...hehehe


dengan acap, fadhil, dan abg kiki..


dengan fikrul, ihtifazudin, dan cikgu azam aziz!!!!


dengan farahin..


wahh....macho kan..hehe


sambut bufday ting..


kak sal suap cikgu azam aziz!!!! ohhh!!! sweettt

inilah kenangan untuk sem kali ni dengan kawan-kawan AT20. Jujur aku cakap aku sayang korang. Korang la kawan aku yang paling best, terutamanya my housemate!!
Zakir, Adan, Udin, Allan..
dan Evan(???....err...lalala)

dari kanan..abg kiki, abe, zakir, nino, udin, dan acap..


*sila abaikan yang dalam kurungan lalala tu...