22 April 2011

yahoo mail dah baru larh!!!!!

Salam semua!! soalan pertama aku! Korang ade tak email yahoo??? kalau ada bagus,(kalau xde..err...bace jela ek..
tadi aku sempat la membelek akaun email yahoo aku, lepas tu kat frontpage dia ade tulis try yahoo mail beta. Dalam hati...ape ke benda nye yahoo mail beta nieh?? ade kena mengena dengan keturunan raja ke?? haish...

Aku pun dengan sifat inkuirinya pon meng-klik la kat button TRY NOW
Lepas tu  akaun email aku pon terus bertukar(wahh...mcm magik plak kan..hehe..) Lagi satu warna dia warna purple plak tu!!!! tu yang aku minat tuhhh!!!! 

inilah dia rupa nya email yahoo beta yang baru...


Then email yang baru ni lagi senang kot, tak serabut macam dulu. Lagi satu kelebihan dia, yahoo mesengger die dah integrate sekali, senang la nak berchat. hehe memang sebelum ni ada ym kat email, tapi xbest sangat nak chat..tak ade feeling orang kampung cakap..

ha..dah alang-alang cakap fasal YM kan, nie ym aku, sesape yang sudi atau berkesempatan nak berchat dengan cikgu azam aziz, add la ym cikgu yer....

ym id: azamzz_91

kalau nak try or lebih lanjut, klik SINI

*menunggu rupa email 1malaysia camner...







4 comments:

Anonymous said...

kale page tuh ik0t kale page lame lah cekgu...klau kale emel lame pepel, mang pepel lah yg baru... heee...neway, tengs 4 sharing... :)

chekgu azam aziz said...

ea?? xtau plak, maksudnye page lame cekgu purple la ek?? hahahha sowie3

aniss said...

a'aahh!btul larr sudah brubah wajah..xlarr dull sgt kaler dya..hu3

Elie Lily said...

da upgrade katanya..
smart kot..
hehe