10 April 2011

~*~ koleksi gambar-klasik ~*~

ini adalah hasil eksperimen aku bermain dengan adobe photoshop. Alhamdulillah...jadi la jugak ape yang aku nak. Kali nie aku nak tonjolkan tema klasik, atau vintage. Kalau korang rasa gambar-gambar yang aku dah edit ni menepati tema klasik or vintage, sila la komen yer...





gambar ni waktu aku jadi fasilitator..



gambar ni aku dengan kak sal..masa kelas pengurusan ko..





ha..inilah gambar yang paling aku sayang..mak dan abah aku..


*ini saje gambar untuk tema klasik,(ni je yang sempat nak diedit kan..)
*tengah cari idea untuk tema akan datang....(agak-agak ape ek??)



8 comments:

cik hani said...

melawat sini.. ;)

Nur Hanani said...

siap ada tema gambar lagi. Rajin.. :)

Jom baca ni: First time join Blogging Contest, saya menang RM2000..Happy sangat..TQ Nuffnang.TQ Lancome Malaysia.

Nur Hanani said...

saya ada buat entri sebab u jadi follower saya ke 200..jemput baca :)

Jom baca ni: Followers ke-200..

ZAIDAHTUL AKMAL said...

holla...dtg dari blog cikgu atas ne Nur Hanani, selamat berkenalan....

chekgu azam aziz said...

holla!!
thanks to nur harnani yang sudi buat entry untuk chekgu azam,(bangga tu!!)
zyash:holla!!, salam perkenalan gak, thanks!

Ibnushukran said...

lawa2.. keep it up.. :)

Aqil said...

nice pic...lg2 pic parents tue...tanpa mereka siapa lar kita...hu3..thanks sudi singgh blog ibu aqil ye ;D

puteraduyong said...

bagus bagus...tambah lagi koleksi ye..