15 April 2011

masa aku hilang??!!!

sangat tak berkesempatan nak meng'update' blog jiwa saya ni..hurm..ini je masa yang sempat nak aku update blog kesayangan aku ni, tempat aku mencurahkan perasaan (jiwanggg siot!!!!!).
 
bermula 16/4 (esok!!) aku dah mula dengan final exam..Itu antara sebab masa aku yang free dah hilang!! dah puas aku cuba cari tak jumpa jugak..

aku tak la stress macam ni


Aku bukan setakat bizi ngan final exam, tapi juga bizi dengan gerak kerja untuk Program BAKTISISWA kat Felda Lawin Utara, Gerik waktu cuti sem nanti. Dah la aku kena jadi AJK protokol. Memang banyak kerja..tapi..saba je la..Inilah namanya pengorbanan.

selain daripada itu (banyak nie!!!) aku juga terlibat terlibat dengan program Kursus Kepimpinan PRS SMK Seri Kundang. AKu kena jadi ajk PDI, aiyoo!!! sangat bizi..

Tapi aku terima semua tu. Semua tu mengajar aku erti bertanggungjawab dan menguruskan masa dengan betul.

untuk anda semua...gud luck!!

aku tak kisah kalau orang nak cakap aku nie bizi sangat dengan aktiviti, asalkan aku dapat pengalaman yang setimpal dengan apa yang aku lakukan. Semua tu sangat berguna untuk aku ke sekolah satu hari nanti..

kepada Chekgu Azam aZiz!!

KUAT KAN SEMANGAT ANDA! JANGAN PERNAH UNTUK MENGALAH SEBELUM ANDA BERJUANG!! USAHA LAH, SELAGI ANDA MAMPU!! KERANA KERJAYAAN HANYA UNTUK ORANG YANG BERUSAHA!!

kepada kawan-kawan blogger, or pembaca blog jiwa saya;

DOAKAN SAYA DAN KAWAN-KAWAN DAPAT JAWAB FINAL EXAM DENGAN TENANG DAN DIPERMUDAHKAN OLEH ALLAH SWT..AMIN...

3 comments:

ayub zainodin said...

k...gud lak...
yup...found that u were so busy..
but..dont ever forget to allocate time for urself..it is really crucial...
caiyok for ur final exam...

Anonymous said...

Good Luck Azam ! InsyaAllah :)

Adynda Nurfarina said...

good luck to u too...;)