18 April 2011

nama panggilan kawan-kawan KU~

Kali nie aku nak kongsi  tentang kawan-kawan aku. Hurm..tetibe je rase nak tulis  fasal kawan-kawan aka sahabat aku nie..
aku nak cerita pasal nama panggilan kawan-kawan aku.. hehehe ade nama yang aku reka sendiri, ada nama yang agak comel, dan cute. hehehe sory guys!!!

inilah dia kawan-kawan aku berserta nama panggilan nya...

yasin idris = asun

syafiq = cha-cha

syahir = syay

nadzir = b

mutalib = nino


zaihan = zie


abdul talib = allan


fikri = abe@kerry

farid = ting @ nora

zaki = abg kiki

syamin = mimin
*yang berdiri
amier = memey
*yang duduk



ha..inilah secebis nama kawan-kawan aku yang aku suke panggil, sebab nama-nama nie nampak comel..hehe 
sebenarnye nama-nama ni adalah nama yang aku panggil die orang, dan ada nama yang dah kekal jadi nama panggilan, (haish..jahat betol aku kan!!!)
hurm..korang dah tau nama panggilan kawan-kawan aku, so nama panggilan aku ialah........
....
....
...
....
..
.
..
..
..
..
..
..

..
AZAM COMEL!!!


*hahahaha terima kenyataan yer kawan-kawan!!!



8 comments:

9W2VSI 73 & 88 said...

sudin...sudah2 la bohong tu..please la

syamimi isa said...

erkkkkkkkkkkkkkk...statement 'azam comel' i2 sgt x leh blah ye...

Cik Mus said...

eeyyeeww, puh-lease laaaa......

choiii said...

yg paling xleh blahhh statement warna merah tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

DS Mazdasa said...

yg len tuh oke dah.. yg azam comel tu... kna pk byk2 kali.. hahaha

Ahmad Fikrul Hakim B. Shahruddin said...

hahaha...memey...comey2.

Yuslizar said...

ok chekgu azam yg____*fill in the blank*
twit2..bakal chekgu ek??thats why starting ngn *CHEKGU*

Hakir pEngeran said...

chekgu wannabe hehehe

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...