13 August 2011

13 Ramadhan : jiran sahabat jari hampir putus, tolong doakan!

tadi sedang aku menelaah dinding mukabuku,
sempat tertancap pada status sahabat ku,
Syahir Ramli.


ini statusnya,


ini statusnya..


kalau kalian tak terlihat-almaklumlah,kecil,
ini aku terjemahkan,




"..Hari neyh adelah HARI KIDAL SEDUNIA...tapi ade seseorang yg akan hilang 5 jari tangan kirinya buat selama-selamanya....jikalau keadaan agak teruk, 5 jari tangan kirinya akan dipotong buat selama-lamanya...kawan2, saya dengan rendah dirinya meminta kawan2 utk mendoakan keselamatan jiran saya, Pais yg kini dimasukkan di hospital akibat mengalami kemalangan semasa handle mesin tebu di bazar ramadhan.. semoga apa yg boleh diselamatkan, dapat diselamatkan.... aminnn =.=.."


aku harap, kalian dapat sama-sama mendoakan,
agar kesihatan dan kecederaan beliau cepat pulih,

inilah dugaan,
yang Tuhan kurniakan buat hambanya yang terpilih.
moga kecekalan menjadi pengubat Muhammad Muhaimin..


ini facebook muhammad Muhaimin




*jangan kekiru, dalam status dipanggil pais, kerna nama panggilan sejiran, Muhamad Muhaimin nama sebenar..

No comments: