28 August 2011

teringin nak memiliki Samsung Galaxy Tab 10.1..:: RAYA

bila aku tengok iklan fasal samsung galaxy tab 10.1 ni kan, rasa geram je. Yela, bila agaknya aku nak dapatkan benda tu. Tangan dah teringin sangat nak miliki benda tu. Nampak macam canggih je. Sekarang hanya mampu tengok, survey dan membelek je la, alangkah sedihnya..

Tak apa, hari ini kita sekadar pemerhati, insyaallah hari esok kita merasa nikmatnya. amin.. So dah alang-alang aku cerita perihal samsung galaxy tab 10.1 ni, baik aku promot kat korang kan..


*maaf perincian produk dalam bahasa inggeris-aku lebih suka bahasa melayu.








 itulah serba sedikit tentang samsung galaxy tab 10.1. Ha!! ada satu berita baik, ada orang nak bagi menatang ni secara percuma, caranya mudah, korang kena bagi 10 alasan, kenapa korang kena dapatkan samsung galaxy tab tu,mudah kan, kalau kalian nak cuba nasib, ha, sila la klik sini. Mana la tau ada rezeki korang kan, dapat menatang ni, untung tau!!

chekgu nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin!!

No comments:

lain-lain cerita jiwa saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...